Rozwiązania B2E
Tworzymy wewnętrzne intranety firmowe, serwisy przeznaczone dla pracowników, wspieramy pracę zdalną i cyfrowe metody komunikacji pomiędzy pracownikiem a pracodawcą.
Analiza
Dokładnie weryfikujemy jak cele ma spełniać oprogramowanie
Automatyzacja
Stawiamy na automatyzacji procesów, dzięki czemu zyskujemy szanse na zredukowanie kosztów.
Digitalizacja
Przenosimy część lub całość procesów, które byłby w formie papierowej
Zatroszcz się o pozytywne doświadczenia Twoich pracowników dzięki technologii, która zwiększy ich skuteczność. Wykorzystaj dedykowane narzędzia, skracając procesy i zmniejszając koszty w Twojej firmie.
B2E (Business-to-Employee) to pojęcie odnoszące się właściwie do wszystkich działań na linii firma-personel: rekrutacji, onboardingu, budowanie zespołów, szkoleń i wszelkich narzędzia do dzielenia się zasobami wewnętrznymi. Jednym z najważniejszych aspektów B2E jest wewnętrzna komunikacja firmy z pracownikami z użyciem dedykowanych serwisów, intranetu, komunikatorów i poczty, oraz dostęp do wewnętrznych materiałów, wytycznych firmy, zasad i innych zasobów wspierających pracowników w ich pracy.
Podobnie jak kontaktu konsumentów z firmą, tak kontakt firmy z pracownikami jest ważnym aspektem całego doświadczenia klienta. Pracownicy dzielą się swoimi opiniami o pracodawcy w sieci w portalach typu LinkedIn czy GoWork, co ma znaczący wpływ na ogólną reputacji firmy. Działania w obszarze B2E to sprawdzony sposób na poprawę ogólnych relacji biznesowych.
Wiele firm nadal nie postrzega pracowników i kultury organizacji jako firmowych aktywów. Firm traktuję dział HR jako źródło nowych pracowników i miejsce, w którym zarządza się płacami i świadczeniami, często pomijając inne ważne aspekty. Nie koncentrując działań na zaangażowaniu pracowników, firmy ryzykują utratą wykwalifikowanego personelu.
Retencja pracowników polega na zdolności firmy do utrzymywania stabilnych i trwałych relacji z jej pracownikami, pielęgnacji talentów i unikaniu nadmiernej rotacji wewnątrz firmy. Zapewnia ciągłość w biznesie, jest utrudnione za każdym razem, kiedy firma zatrudnienie nowego pracownika. Generuje to zbędne koszty, których można uniknąć, inwestując w działania B2E.
Ścieżki rozwoju pracownika wewnątrz organizacji zaczyna się od pierwszego dnia w pracy. Dbając o jego właściwy onboarding, szkolenia i dostęp do informacji, dbasz o jego dalsze utrzymanie na zajmowanym stanowisku. Wewnętrzna narzędzia w firmie powinny umożliwiać swobodną komunikację i prowadzenie wszystkich procesów wewnętrznych. Istotna jest tutaj standaryzacja. Jednorazowe przygotowanie odpowiednich repozytorium wspiera pracowników w zdobywaniu niezbędnych umiejętności w sposób ciągły i strategiczny, a raz stworzone materiały pozostają łatwo dostępne dla wszystkich zainteresowanych.
Konkurencyjne wynagrodzenie nie jest gwarantem utrzymania wystarczającego zaangażowania w pracy. Dlatego też firmy coraz częściej stawiają na elastyczne godziny pracy i różne formy zatrudnienia. Samo środowisko pracy, tworzący ją ludzie i panująca w firmie kultura, a nawet sposób zaprojektowania przestrzeni roboczej są kluczowe w ocenie firmy przez pracownika.
Zdolność do komunikowania się w czasie rzeczywistym z pracownikami na całym świecie w ustandaryzowany sposób jest niezbędne, aby realizować plany i strategię firmy, zwłaszcza w świecie IT. Zapewnienie i wdrożenie wydajnych narzędzi B2E to skutecznych form zatrzymywania pracowników.
Komunikacja między firmą a pracownikiem to kluczowy czynnik determinujący powodzenie każdej inicjatywy. Pierwszym krokiem B2E jest zdefiniowanie potrzeb i zebranie niezbędnych informacji, która pozwoli na stworzenie spersonalizowanej komunikacja dla wewnętrznych systemów.
Korzystając z nowoczesnej, technologii masz możliwość wysyłania indywidualnych wiadomości do pracowników, zbierając przy tym cenne dane dotyczące ich pracy. Istnieje wiele powodów, dla których firmy decydują się na inwestycje w systemy B2E.
Nasi klienci o nas
Kilka słów o nas od klienta o projekcie B2E - Twój Carrefour
Warto wybrać Exaco
Dzięki elastycznemu podejściu i nieszablonowym pomysłom pracowników Exaco, udało nam się wspólnie wdrożyć ten innowacyjny projekt. W etapach pracy w projekcie zaczynając od założeń projektu, wdrożenia rozwiązania oraz dalszy rozwój platformy mogliśmy liczyć na wsparcie zarówno ze strony programistycznej, testerskiej, jak i projektu wizualnego aplikacji.
Michał Malanowski
Carrefour Polska Sp. z o.o.