Lojalizacja

Planowanie sukcesu

Wiemy jak budowania lojalności i zamieniać jednorazowe interakcje z użytkownikiem w trwałe relacje oraz polecania firmy.

Lojalność

Planujemy skuteczne zarządzanie relacjami z klientami

Marka

Dbamy o spójną tożsamość marki w naszych projektach

Jakość

Koncentrujemy się na zapewnieniu wysokiej jakości usług klientom

Jak zdobyć lojalnego klienta?

Zrozumienie potrzeb klienta

Nie każdy użytkownik serwisu czy aplikacji staję się z automatu nowym klientem. Nawet jeśli jednorazowo skorzystał z Twojej oferty, bez odpowiedniego przeprowadzenia przez ściśle zaplanowaną ścieżkę i zadbania o jego doświadczenie, może już do Ciebie nie wrócić. 

Kluczową rolę odgrywają tu tzw. mikromomenty i właściwa implementacja strategii marketingowej w dostarczonych przez firmę rozwiązaniach. Bez ich wykorzystania, nie ma możliwości stworzenia więzi klienta z marką. Poświęcając czas i środki na pozyskanie nowego klienta, warto dodatkowo zainwestować w jego lojalność. Stały klient kupuję systematycznie, więcej i za wyższe kwoty, częściej rekomendując firmę, z którą jest związany. 

Zrozumienie potrzeb klienta, zapewnienie dobrej obsługi i pozostawanie z nim w stałym kontakcie przyczyniają się do zwiększenia lojalności klientów. Twoim priorytetem, niezależnie od tego co i na jakim rynku oferujesz, powinna być obsługa klienta. 

Obsługa klienta jako kluczowy elementem strategii biznesowej

Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami oznacza zorganizowanie firmy - jej narzędzi i procesów w taki sposób, aby skupić się na potrzebach klientów. Niezbędne jest tutaj określenie minimalnego poziomy realizowanych usług, w rozbiciu na różne scenariusze i typy klientów. Warto upewnić się, że wszyscy pracownicy, którzy mający kontakt z klientem, znają dokładnie procedury i posiadają niezbędne informacje, aby działać skutecznie. 

Jeśli nie opracujesz właściwych procedur i standardów, ryzykujesz brakiem utrzymania dobrego poziomu obsługi klienta. Standaryzacja powinna zostać wprowadzona na wszystkich punktach styku firmy z klientem, niezależnie czy w obsłudze bezpośredniej, na infolinii, czy po stronie serwisu internetowego, czy aplikacji. Dowiedz się, co, kiedy i jak robią Twoi klienci, aby ułatwić im konkretne decyzje i wykorzystać zebrane informacje, aby ulepszyć swoją usługi. Tego typu dane można wykorzystać w firmowym systemie CRM, aby lepiej dopasowywać usługi i rozwiązania dla konkretnych grup klientów.

Opinie klientów

Spójną tożsamość marki sprawia, że klienci będą mogli łatwiej identyfikować się z Twoją firmą. Kiedy klienci czują się dobrze ze swoim zakupem, pozostając bardziej lojalnymi. Niezbędny jest tutaj spójny, jasno zdefiniowany plan na oddanie tożsamość Twojej firmy, jej produktów i usług. Marketing to nie tylko reklama, to całość komunikacja: w mediach społecznościowych, newsletterach czy powiadomieniach push. 

Zapewniając niezmiennie wysoki poziom obsługi klienta za każdym razem, gdy ten ma styczność z Twoją firmą to najlepszy sposób na zapewnienie jej przychylnych recenzji i poleceń. Jeśli w jakikolwiek sposób ułatwisz życie swoim klientom, oszczędzisz im potencjalnych niedogodności na różnych etapach interakcji etapie zakupu, ci to docenią.

Tworząc nasze rozwiązania, zawsze koncentrujemy się na zapewnieniu wysokiej jakości usług w kluczowych obszarach, identyfikując i usuwając potencjalne słabości, które mogą mieć wpływ na obsługę klienta. Skupiamy się na kontroli doświadczeń od samego początku, prowadząc skuteczną komunikację zgodną z planami klientów. Wszędzie gdzie to tylko możliwe, ułatwiamy klientom kontakt z firmą i zachęcamy ich do wyrażania opinii. 

Definiujemy kluczowe wskaźniki, którymi mierzymy poziom lojalizacji z użyciem konkretnych rozwiązań, regularnie monitorując wyniki i wprowadzając niezbędne zmiany. Utrzymanie zadowolonych klientów jest niezbędne w skalowaniu i utrzymaniu rentownego biznesu. 

Wiemy, jak istotne jest realizowanie składanych obietnic, dlatego w lojalizacji stawiamy tylko takie, których możemy dotrzymać. Potrafimy dać do zrozumienia klientom, że cenimy sobie ich opinie i zachęcić ich do zostawiania tych pozytywnych.

Nasi klienci o nas

Kilka słów o nas od klienta o projekcie Mój Carrefour - aplikacji lojalnościowej z 2 000 000 użytkowników

Warto wybrać Exaco

Przez cały okres współpracy mogliśmy liczyć na rzetelność, elastyczność i profesjonalizm Exaco jako firmy i jej pracowników, dzięki czemu udało się przez ten czas stworzyć jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obszarach mCommerce, collaborative economy, selfscanning, czy płatności mobilnych. Na każdym etapie rozwoju dostarczany był produkt o wysokiej jakości i w uzgodnionym terminie.

Michał Malanowski

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Zobacz także inne nasze kompetencje

Przekonaj się co możemy zrobić także dla Ciebie

Zobacz więcej
Zaplanujmy razem Twój sukces

Pomożemy, bez różnicy, czy masz opracowany plan nowego projektu, czy tylko pomysł

Wyceń projekt