Servicedesk
Lepiej zapobiegać niż leczyć
Jesteśmy jak ninja 😉 Walczymy w cieniu i zapobiegamy awariom zanim się jeszcze wydarzą! Słyszeliście kiedyś o tajnych akcjach CIA czy NSA w mediach? Nie? 😉
Zarządzamy kluczowymi obszarami i procesami w IT, stosując zdobytą na przestrzeni lat wiedzę, umiejętności naszego zespołu.
Zakres usługi


Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń
System Ticketowy




Problem Management
Miesięczne raportowanie
Przejrzysta obsługa projektów dzięki wyczerpującym raportom miesięcznym.


Co zyskujesz?
Najlepszych specjalistów
Nasi specjaliści od lat utrzymują w działaniu bardzo duże systemy z czego największy ma obecnie ponad 1,5 mln użytkowników.
Stały monitoring
Grunt to reagować zanim jeszcze dojdzie do awarii. Dzięki stałemu monitoringowi udaje się wielu z nich uniknąć.
Większą dostępność
Mniejsza ilość awarii to większa dostępność Twojej usługi, która ma wpływ na ciągłość Twojego biznesu i jego sukces.
Backupy
Ludzie dzielą się na tych co robią backupy i tych co będą je robić. Nie bądź tym drugim – zadbamy o to za Ciebie.
Atrakcyjną cenę
Dzięki temu, że mamy wypracowane procedury działania jesteśmy w stanie obsługiwać wielu klientów jednocześnie i zaproponować korzystne ceny względem budowania zespołu in-house.
Święty spokój 😉
Zaopiekujemy się Twoimi systemami, abyś mógł skupić się na tym co najważniejsze – na rozwoju swojego biznesu!